5. april 2009

26 bidrag kjemper om Sølvtaggen

Hele 26 bidrag er sendt inn til Sølvtaggen for mars måned, noe som er neste tre ganger så mange som i februar. At juryen skal få litt å velge mellom er det ikke tvil om. Variasjonen på bidrag er stor fra lekne bannerannonser og eDM til tunge kampanjer. Blant bidragene finnes både potensmiddel, fotball, ytringsfrihet, finans, reiseliv, forsikring og klær.

Etter å ha skummet gjennom bidragene er mitt førsteinntrykk at det er flere gode og spennende interaktive jobber som er gjort. Se Sølvtaggen.no for en komplett oversikt.

Hvem er din favoritt?

1 kommentar:

  1. Og Sølvtaggen for mars gikk til Jimmy Royal med sin kampanje for Amnesty. Grattis! http://bit.ly/76qOi

    Kampanjen er også omtalt på DigitalMiks tidligere http://bit.ly/E8u5Y

    SvarSlett

OM DENNE BLOGGEN

DigitalMiks er en fagblogg om internettmarkedsføring, sosiale medier, merkevarebygging, e-handel og andre fenomen i det digitale univers. 

Jarle's fotoblogg

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP