Do Something for People
Kom over denne presentasjonen av John V Willshire på bloggen til Paul Isakson.
Presentasjonen "The Future of Marketing = Do Something for People" setter fokus på hvorfor det kan være smart å gjøre noe konkret for forbruker gjennom markedsføringen fremfor å pushe ut budskap på tradisjonell måte. Områdene underholde, nytte, sette folk i kontakt med hverandre, og utdanne er områder merkevarer kan spille på for å gjøre noe konkret for forbruker. Presentasjonen inneholder også interessante statistikker fra aktiviteter som Cadbury har gjennomført og hvordan dette har bidratt til salg av flere sjokolader.
Presentasjonen "The Future of Marketing = Do Something for People" setter fokus på hvorfor det kan være smart å gjøre noe konkret for forbruker gjennom markedsføringen fremfor å pushe ut budskap på tradisjonell måte. Områdene underholde, nytte, sette folk i kontakt med hverandre, og utdanne er områder merkevarer kan spille på for å gjøre noe konkret for forbruker. Presentasjonen inneholder også interessante statistikker fra aktiviteter som Cadbury har gjennomført og hvordan dette har bidratt til salg av flere sjokolader.
View more presentations from John v Willshire.
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlett