6. mars 2009

Sølvtaggen for februar?

Tar Apt hjem Sølvtaggen for andre måned på rad, med samme kunde? Mye kan tyde på det. VW Hands on Challenge er en utholdenhetskonkurranse hvor den som holder på bilen lengst, vinner en splitter ny Volkswagen Golf. Apt oppgir at hele 170.000 besøkte nettsiden og brukte i gjennomsnitt 6 minutter på siden. Videre deltok i underkant av 30.000 i kvalifiseringen (Quiz) til de 200 finaleplassene.





Kampanjen er etter min vurdering, strategisk godt løst, tett på konsept og i tillegg er det visuelle svært godt håndarbeid. En kampanje man blir engasjert i og bruker tid på, noe også tallunderlaget bekrefter. Jeg blir ikke overrasket om dette blir Sølvtaggen vinneren for februar. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

OM DENNE BLOGGEN

DigitalMiks er en fagblogg om internettmarkedsføring, sosiale medier, merkevarebygging, e-handel og andre fenomen i det digitale univers. 

Jarle's fotoblogg

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP