Årets KLIKK kampanje...
Resultatet av årets Klikk-konkurranse er nå å se på en rekke norske nettsider. Kampanjen som er produsert av JimmyRoyal for Amnesty International har som mål å hjelpe mennesker rundt om i verden som er blitt utsatt for nettsensur.
Annonsene er knyttet opp mot et eget trackingsystem som følger hver enkelt bruker og basert på den informasjonen som hentes vises tilpasset annonse, feks. hvor mange ganger man har sett annonsen uten å klikke m.m.
Respons/støtte kan gis i form av en signatur direkte i annonsen eller man kan lese mer om personen på bloggen som er opprettet for kampanjen.

Respons/støtte kan gis i form av en signatur direkte i annonsen eller man kan lese mer om personen på bloggen som er opprettet for kampanjen.
Blir spennende å se hva kampanjen gir av effekt fremover. Så langt har de 3 forfulgte fått inn mer enn 530 signaturer.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar